Friday 6 January 2017

Filled Under:

BETUL KE NI??? Penyanyi Aiman Tino Meninggal Dunia Semalam Akibat Kemalangan Jalan Raya Yang Mengerikan???

BETUL KE NI??? Penyanyi Aiman Tino Meninggal Dunia Semalam Akibat Kemalangan Jalan Raya Yang Mengerikan???



Kuala Lumpur: Penyanyi Aiman Tino terkejut mendengar berita yang melaporkan dia meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya pagi tadi.

Aiman, 19, ketika dihubungi berkata, dia mendapat tahu mengenai perkara itu selepas anggota kumpulan Khalifah, Harry menghubungi bapanya.

“Ketika sedang tidur, ayah mengejutkan saya dan memaklumkan dia menerima panggilan daripada Harry bertanyakan keadaan saya.

"Ayah beritahu saya sedang tidur dan dia juga terkejut apabila Harry memaklumkan ada berita di laman sosial menyatakan saya meninggal dunia akibat kemalangan," katanya.

Ditanya adakah berita itu sengaja dicetuskan bagi mempromosikan lagunya Ku Rela Dibenci yang bakal bertanding pada Anugerah Juara Lagu ke 31 (AJL31) pada 22 Januari ini, Aiman menafikannya.

"Saya tidak rasa perkara ini sengaja dicipta untuk mempromosikan lagu saya kerana saya tidak mengenali siapakah penyebar berita itu.

"Saya tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap penyebar berita itu kerana saya perlu fokus dengan persiapan AJL31 nanti.

"Saya anggap ini lumrah sebagai anak seni yang harus saya tempuhi dan saya bersedia menerima apa juga isu yang melanda," katanya.

Aiman berkata, dia cuba membuka pautan berkenaan tetapi ia lebih kepada mempromosikan perniagaan penyebar berita terbabit.

"Kalau niat dia hendak promosi perniagaannya, saya anggap ia tidak berkat kerana menggunakan cara mengaibkan orang lain apatah lagi di hari Jumaat ini," katanya.

Sumber




0 comments:

Post a Comment